Әлеуметтік дағдылар:
Домино, дойбы, лото секілді өзіндік ережелермен ойнайтын үстел ойындары қол жетімді болады. Өзіне мұғалім рөлін қабылдай отырып, мектеп ойынын ойнай алады. Балалармен бірлескен ойынға оңай қосылады, қатарластарымен бірлескен іс-қимыл туралы келісе алады, ересектердің кез-келген қызметті ұйымдастырудағы берген нұсқауларын жақсы түсінеді. Ата-анасының қатысуымен бейтаныс адамдардың сұрақтарына жауап бере алады.
Таным дағдылары:
Өзінің аты мен тегін, жасын, өзі тұратын қаланың атауын , ата-анасының есімдері мен олардың атқаратын қызметін біледі. Кеңістікке бейімделіп (оң және сол ), мезгілді (таң, түс, кеш, кеше, ертең) түсініп, сезінеді. Ағымдағы айдың атауын, апта күндері мен жыл мезгілдерінің реттілігін біледі. Жиһаз, киім, көкөністер/жемістер, үй/жабайы жануарлар, тұрмыстық техника, ойыншықтар секілді жалпылама атауларды біледі. Сөйлеу барысында заттарды салыстыру мақсатында сын есімдерді, антонимдерді қолданады. Сөздердегі дыбыстарды ажырата біліп, әріптерден сөз құрастыра бастайды.
Оқу дағдылары:
10 саны аралығында тура және кері санайды, қарапайым тапсырмалар мен логикалық тапсырмалады шеше алады. Алға, артқа, оң ,сол, жоғары, төмен секілді бағыт- бағдар атауларын біліп оны анықтай алады. «Қанша?», «Қайсысы ?», «Нешінші?» деген сұрақтарға дұрыс жауап береді. Шаршы, тіктөртбұрыш, шеңбер, үшбұрыш, трапеция, ромб, текше, шар, цилиндр, пирамида сияқты геометриялық пішіндерді біледі.